• cs
  • en
  • de

  telefonní kontakt bmplus +420 737 509 406

Reklamace

Postup při uplatnění reklamace:

Reklamace přijímáme pouze s vyplněným reklamačním formulářem.

Formulář vyplňte čitelně, uveďte název zboží a přesný popis závady a to i v případě, že reklamujete více výrobků současně.

Zboží k reklamaci spolu s vyplněným formulářem
– předejte našemu obchodnímu zástupci (u něhož byla objednávka vytvořena)

Našim zákazníkům poskytujeme dokonalý servis a kvalitní služby.

Přesto se může stát, že dojde k poškození zboží. V takovém případě Vás žádáme provést následující:

  • vyplnit reklamační formulář
  • kopie dokladu o nákupu zboží
  • případně opatřit fotografie (především u škod způsobené při přepravě)

V zájmu našich zákazníků, k rychlému vyřízení reklamace je nezbytně nutné správné vyplnění všech potřebných údajů.

Reklamační formulář ke stažení ZDE.

 

Nejčastější chyby uživatelů při instalaci dávkovače:

  • nové baterie – důležité je stejného typu (značky) – v případě nerespektování se přístroj neuvede do chodu
  • správné uložení baterií (chyba přepólování baterií)
  • použití nevhodné náplně (gel, roztok nebo roztok s obsahem písku), pokud je příliš hustý – způsobí ucpání trysky popřípadě přístroj vůbec nenasaje hmotu
  • špatně vložená pumpička do drážky jezdce (vložení POD drážku nedávkuje, vložení NAD drážku může způsobit polámání jezdce, vylomení zubů z ozubeného kolečka nebo pumpička zůstává otevřená a protéká)
  • použití správného adaptéru a napětí

 

Manuály k dávkovačům:

Dávkovač 090736 ke stažení ZDE

Dávkovač 090316 ke stažení ZDE

Dávkovač 090313 ke stažení ZDE

Dávkovač 090314 ke stažení ZDE

 

 Instalační videa:

Manuál sestavení stojanu primaSOFT na dávkovač ZDE.

Instalace a kontrola dávkovače primaSOFT 090736 ZDE.

Mám zájem o podklady

Napište nám, o co máte zájem a ozveme se Vám zpět.

captcha

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů v rámci GDPR.