Reklamace
Postup při uplatnění reklamace
Reklamace přijímáme pouze s vyplněným reklamačním formulářem.
Formulář vyplňte čitelně, uveďte název zboží a přesný popis závady a to i v případě, že reklamujete více výrobků současně.
Zboží k reklamaci spolu s vyplněným formulářem
– předejte našemu obchodnímu zástupci (u něhož byla objednávka vytvořena)
Našim zákazníkům poskytujeme dokonalý servis a kvalitní služby.
Přesto se může stát, že dojde k poškození zboží. V takovém případě vás žádáme provést následující:
- 
vyplnit reklamační formulář 
- 
kopie dokladu o nákupu zboží 
- 
případně opatřit fotografie (především u škod způsobené při přepravě) 
V zájmu našich zákazníků, k rychlému vyřízení reklamace je nezbytně nutné správné vyplnění všech potřebných údajů.
Reklamační formulář ke stažení ZDE.
Nejčastější chyby uživatelů při instalaci dávkovače
- 
protékání pumpičky – může být způsobeno slabostí baterií – vyměňte baterie a zkontrolujte funkčnost přístroje 
- 
nové baterie – důležité je stejného typu (značky) – v případě nerespektování se přístroj neuvede do chodu 
- 
správné uložení baterií (chyba přepólování baterií) 
- 
použití nevhodné náplně (gel, roztok nebo roztok s obsahem písku), pokud je příliš hustý – způsobí ucpání trysky popřípadě přístroj vůbec nenasaje hmotu 
- 
špatně vložená pumpička do drážky jezdce (vložení POD drážku nedávkuje, vložení NAD drážku může způsobit polámání jezdce, vylomení zubů z ozubeného kolečka nebo pumpička zůstává otevřená a protéká) 
- 
použití správného adaptéru a napětí 
