top of page

Reklamace

Postup při uplatnění reklamace

Reklamace přijímáme pouze s vyplněným reklamačním formulářem.

Formulář vyplňte čitelně, uveďte název zboží a přesný popis závady a to i v případě, že reklamujete více výrobků současně.

Zboží k reklamaci spolu s vyplněným formulářem
– předejte našemu obchodnímu zástupci (u něhož byla objednávka vytvořena)

Našim zákazníkům poskytujeme dokonalý servis a kvalitní služby.

Přesto se může stát, že dojde k poškození zboží. V takovém případě vás žádáme provést následující:

  • vyplnit reklamační formulář

  • kopie dokladu o nákupu zboží

  • případně opatřit fotografie (především u škod způsobené při přepravě)

V zájmu našich zákazníků, k rychlému vyřízení reklamace je nezbytně nutné správné vyplnění všech potřebných údajů.

Reklamační formulář ke stažení ZDE.

Nejčastější chyby uživatelů při instalaci dávkovače

  • protékání pumpičky – může být způsobeno slabostí baterií – vyměňte baterie a zkontrolujte funkčnost přístroje

  • nové baterie – důležité je stejného typu (značky) – v případě nerespektování se přístroj neuvede do chodu

  • správné uložení baterií (chyba přepólování baterií)

  • použití nevhodné náplně (gel, roztok nebo roztok s obsahem písku), pokud je příliš hustý – způsobí ucpání trysky popřípadě přístroj vůbec nenasaje hmotu

  • špatně vložená pumpička do drážky jezdce (vložení POD drážku nedávkuje, vložení NAD drážku může způsobit polámání jezdce, vylomení zubů z ozubeného kolečka nebo pumpička zůstává otevřená a protéká)

  • použití správného adaptéru a napětí

Manuály k dávkovačům

  • Dávkovač 090736 ke stažení ZDE

  • Dávkovač 090316 ke stažení ZDE

  • Dávkovač 090313 ke stažení ZDE

  • Dávkovač 090314 ke stažení ZDE

Instalační videa

  • Manuál sestavení stojanu primaSOFT na dávkovač ZDE.

  • Instalace a kontrola dávkovače primaSOFT 090736 ZDE.

bottom of page