Reklamace
Postup při uplatnění reklamace
Reklamace přijímáme pouze s vyplněným reklamačním formulářem.
Formulář vyplňte čitelně, uveďte název zboží a přesný popis závady a to i v případě, že reklamujete více výrobků současně.
Zboží k reklamaci spolu s vyplněným formulářem
– předejte našemu obchodnímu zástupci (u něhož byla objednávka vytvořena)
Našim zákazníkům poskytujeme dokonalý servis a kvalitní služby.
Přesto se může stát, že dojde k poškození zboží. V takovém případě vás žádáme provést následující:
-
vyplnit reklamační formulář
-
kopie dokladu o nákupu zboží
-
případně opatřit fotografie (především u škod způsobené při přepravě)
V zájmu našich zákazníků, k rychlému vyřízení reklamace je nezbytně nutné správné vyplnění všech potřebných údajů.
Reklamační formulář ke stažení ZDE.
Nejčastější chyby uživatelů při instalaci dávkovače
-
protékání pumpičky – může být způsobeno slabostí baterií – vyměňte baterie a zkontrolujte funkčnost přístroje
-
nové baterie – důležité je stejného typu (značky) – v případě nerespektování se přístroj neuvede do chodu
-
správné uložení baterií (chyba přepólování baterií)
-
použití nevhodné náplně (gel, roztok nebo roztok s obsahem písku), pokud je příliš hustý – způsobí ucpání trysky popřípadě přístroj vůbec nenasaje hmotu
-
špatně vložená pumpička do drážky jezdce (vložení POD drážku nedávkuje, vložení NAD drážku může způsobit polámání jezdce, vylomení zubů z ozubeného kolečka nebo pumpička zůstává otevřená a protéká)
-
použití správného adaptéru a napětí
